Branyiczki, Zita (2016) Generációkon átívelő márkahűség : Családi márkák, „márkaöröklődés” anyáról lányára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Branyiczki_Zita.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Branyiczki_Zita.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia |
Azonosító kód: | 9042 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 28 Szept 2016 09:31 |
Utolsó változtatás: | 28 Szept 2016 09:31 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap