Szurkolói motivációk a labdarúgó-mérkőzések megtekintésére - milyen tényezők mozgatják a meccsek látogatottságát és miként lehetne a szurkolói aktivitást növelni?

Zakar, Kristóf (2016) Szurkolói motivációk a labdarúgó-mérkőzések megtekintésére - milyen tényezők mozgatják a meccsek látogatottságát és miként lehetne a szurkolói aktivitást növelni? MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Statisztika
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:8996
Képzés/szak:Közgazdasági elemző szak
Elhelyezés dátuma:02 Szept 2016 08:48
Utolsó változtatás:02 Szept 2016 08:48

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap