Tóth, Szilárd (2015) Bolti akciók és ezek eladásra gyakorolt hatásai a viselkedési közgazdaságtan szemszögéből. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Szilard_2015.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
645kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Szilard_2015.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 8873 |
Specialisation: | Alkalmazott közgazdaságtan szak |
Deposited On: | 01 Jun 2016 10:28 |
Last Modified: | 02 Jun 2016 07:28 |
Repository Staff Only: item control page