Bolti akciók és ezek eladásra gyakorolt hatásai a viselkedési közgazdaságtan szemszögéből

Tóth, Szilárd (2015) Bolti akciók és ezek eladásra gyakorolt hatásai a viselkedési közgazdaságtan szemszögéből. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Szilard_2015.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
645kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Szilard_2015.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
ID Code:8873
Specialisation:Alkalmazott közgazdaságtan szak
Deposited On:01 Jun 2016 10:28
Last Modified:02 Jun 2016 07:28

Repository Staff Only: item control page