Tóth, Szilárd (2015) Bolti akciók és ezek eladásra gyakorolt hatásai a viselkedési közgazdaságtan szemszögéből. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Szilard_2015.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
645kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Szilard_2015.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 8873 |
Képzés/szak: | Alkalmazott közgazdaságtan szak |
Elhelyezés dátuma: | 01 Jún 2016 10:28 |
Utolsó változtatás: | 02 Jún 2016 07:28 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap