Bolti akciók és ezek eladásra gyakorolt hatásai a viselkedési közgazdaságtan szemszögéből

Tóth, Szilárd (2015) Bolti akciók és ezek eladásra gyakorolt hatásai a viselkedési közgazdaságtan szemszögéből. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Matematikai Közgazdaságtan és Gazdaságelemzés Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Szilard_2015.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
645kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Szilard_2015.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:8873
Képzés/szak:Alkalmazott közgazdaságtan szak
Elhelyezés dátuma:01 Jún 2016 10:28
Utolsó változtatás:02 Jún 2016 07:28

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap