Az Iszlám Állam terrorszervezet hatása a magyarok által kedvelt turisztikai desztinációk imázsára

Hideg, Lilla (2015) Az Iszlám Állam terrorszervezet hatása a magyarok által kedvelt turisztikai desztinációk imázsára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
722kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Nemzetközi kapcsolatok
Azonosító kód:8822
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:23 Máj 2016 09:22
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap