A Neuromarketing, mint feltörekvő kutatási terület : Szemkamerás vizsgálat módszertani ismertetése reklámfilmek alapján

Aladi, Zóra (2015) A Neuromarketing, mint feltörekvő kutatási terület : Szemkamerás vizsgálat módszertani ismertetése reklámfilmek alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8799
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:19 Máj 2016 13:08
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap