A meggyőzés szerepe a társadalmi marketingben : Dohányzásellenes kampányok által alkalmazott meggyőzési stratégiák hatása

Pomázi, Dániel (2015) A meggyőzés szerepe a társadalmi marketingben : Dohányzásellenes kampányok által alkalmazott meggyőzési stratégiák hatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pomazi_Daniel.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pomazi_Daniel.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8785
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:11 Máj 2016 09:53
Utolsó változtatás:11 Máj 2016 09:53

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap