Keszler, Rita (2015) Magyarország, mint turisztikai desztináció népszerűsítése az Arab-öböl országaiban : Az országimázs hatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keszler_Rita.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
563kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Keszler_Rita.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 8783 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 11 Máj 2016 09:45 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap