Az e-WOM és a filmválasztás döntési folyamatának kapcsolata Magyarországon a filmértékelő portálok szempontjából

Bartók, Botond (2015) Az e-WOM és a filmválasztás döntési folyamatának kapcsolata Magyarországon a filmértékelő portálok szempontjából. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bartok_Botond.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bartok_Botond.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:8779
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:11 Máj 2016 09:12
Utolsó változtatás:11 Máj 2016 09:12

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap