Bartók, Botond (2015) Az e-WOM és a filmválasztás döntési folyamatának kapcsolata Magyarországon a filmértékelő portálok szempontjából. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bartok_Botond.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bartok_Botond.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 8779 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 11 Máj 2016 09:12 |
Utolsó változtatás: | 11 Máj 2016 09:12 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap