Zámbó, Laura (2015) A fogyasztási élmény és összetevőinek bemutatása az újhullámos kávézókon keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zambo_Laura.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
629kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zambo_Laura.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 8778 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 10 Máj 2016 14:20 |
Utolsó változtatás: | 10 Máj 2016 14:20 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap