Faragó, Csenge (2015) Információ felhasználás és a rá ható tényezők vizsgálata a kereskedelemben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farago_Csenge.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
808kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farago_Csenge.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 8776 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 10 Máj 2016 12:39 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap