Petres, Andrea (2015) Az érzelmi hirdetések hatása egy egészségtudatos építőanyag termékbevezetésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Petres_Andrea.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Petres_Andrea.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 8775 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 10 Máj 2016 10:58 |
Utolsó változtatás: | 10 Máj 2016 10:58 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap