Az érzelmi hirdetések hatása egy egészségtudatos építőanyag termékbevezetésére

Petres, Andrea (2015) Az érzelmi hirdetések hatása egy egészségtudatos építőanyag termékbevezetésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Petres_Andrea.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Petres_Andrea.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8775
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:10 Máj 2016 10:58
Utolsó változtatás:10 Máj 2016 10:58

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap