Zubály, Ildikó (2015) A vizuális kommunikáció szerepe a közterületi reklámban : A közterületi reklámozás trendjei Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zubaly_Ildiko.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zubaly_Ildiko.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 8757 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 02 Máj 2016 14:05 |
Utolsó változtatás: | 02 Máj 2016 14:05 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap