A vizuális kommunikáció szerepe a közterületi reklámban : A közterületi reklámozás trendjei Magyarországon

Zubály, Ildikó (2015) A vizuális kommunikáció szerepe a közterületi reklámban : A közterületi reklámozás trendjei Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zubaly_Ildiko.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Zubaly_Ildiko.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8757
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:02 Máj 2016 14:05
Utolsó változtatás:02 Máj 2016 14:05

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap