Kiss, Tünde (2015) Hogyan panaszkodik a fogyasztó? : A virtuális kereskedelmi közösségekben megjelenő negatív szájreklám elemzése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Tunde.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Tunde.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 8751 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 02 Máj 2016 12:08 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap