Betegtoborzáshoz használt marketing stratégiák a klinikai vizsgálatokban

Hartman, Eszter (2015) Betegtoborzáshoz használt marketing stratégiák a klinikai vizsgálatokban. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hartmann_Eszter_Zsuzsanna.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
950kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hartmann_Eszter_Zsuzsanna.pdf


Tétel típus:Postgraduális szakdolgozat
Témakör:Marketing
Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Azonosító kód:8750
Képzés/szak:Gyógyszerész-közgazdász szak
Elhelyezés dátuma:02 Máj 2016 09:55
Utolsó változtatás:02 Máj 2016 12:53

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap