Tóth, Krisztina (2015) Mindenhol otthon? : A közösségi dimenzió szerepének vizsgálata két online utazási közösség, az Airbnb és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Krisztina.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
655kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Krisztina.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 8539 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 12 Feb 2016 11:33 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:24 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap