Az üres fészek szakasz hatása a családi fogyasztásra és kommunikációra

Szakács, Éva (2015) Az üres fészek szakasz hatása a családi fogyasztásra és kommunikációra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szakacs_Eva.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
860kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szakacs_Eva.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:8537
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:12 Feb 2016 11:13
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap