Szakács, Éva (2015) Az üres fészek szakasz hatása a családi fogyasztásra és kommunikációra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szakacs_Eva.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
860kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szakacs_Eva.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia |
Azonosító kód: | 8537 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 12 Feb 2016 11:13 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:24 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap