A roma társadalmi vállalkozások márkaértékének építőkövei

Patai, Noémi Rozália (2015) A roma társadalmi vállalkozások márkaértékének építőkövei. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Patai_Noemi_Rozalia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Patai_Noemi_Rozalia.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:8534
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:12 Feb 2016 10:47
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:24

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap