A ruhabolti árakciók fogyasztókra gyakorolt lehetséges hatásai

Nagy, Viktória (2015) A ruhabolti árakciók fogyasztókra gyakorolt lehetséges hatásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Viktoria.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Viktoria.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:8496
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:10 Feb 2016 14:56
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:23

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap