A reklám és az Y generáció viszonya : Avagy képes-e a reklám az új generáció megszólítására

Tóth, Zsanett (2014) A reklám és az Y generáció viszonya : Avagy képes-e a reklám az új generáció megszólítására. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Zsanett.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Zsanett.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:7938
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:19 Feb 2015 10:55
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap