Tóth, Zsanett (2014) A reklám és az Y generáció viszonya : Avagy képes-e a reklám az új generáció megszólítására. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Zsanett.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Zsanett.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 7938 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 19 Feb 2015 10:55 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:18 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap