Lele, Zsófia (2014) A közös értékteremtés fogyasztói oldalának vizsgálata egy könyvkiadó közösségben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lele_Zsofia.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lele_Zsofia.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 7935 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 19 Feb 2015 10:30 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:18 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap