Marketing a religion by the tools of business and tourism - Case study of The Krishna Valley -

Bence, Krisztina (2014) Marketing a religion by the tools of business and tourism - Case study of The Krishna Valley -. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bence_Krisztina.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bence_Krisztina.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vallás
Azonosító kód:7933
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:18 Feb 2015 15:05
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap