Hálózati marketing : A kapcsolati csomópontokhoz való csatlakozás, mint egy alkalmazható hálózati marketing taktika

Kemény, Márton (2014) Hálózati marketing : A kapcsolati csomópontokhoz való csatlakozás, mint egy alkalmazható hálózati marketing taktika. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemeny_Marton.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
490kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemeny_Marton.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:7930
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:18 Feb 2015 14:50
Utolsó változtatás:18 Feb 2015 14:50

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap