Kemény, Márton (2014) Hálózati marketing : A kapcsolati csomópontokhoz való csatlakozás, mint egy alkalmazható hálózati marketing taktika. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemeny_Marton.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
490kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kemeny_Marton.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 7930 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 18 Feb 2015 14:50 |
Utolsó változtatás: | 18 Feb 2015 14:50 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap