A Facebook megjelenése a könnyűzenei fesztiválok kommunikációjában

Erdős, Alexandra (2014) A Facebook megjelenése a könnyűzenei fesztiválok kommunikációjában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Erdos_Alexandra.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Erdos_Alexandra.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:7929
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:18 Feb 2015 14:32
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap