Az országimázs szerepe a nemzetközi kapcsolatokban : Külhoni magyarság, mint az országimázs előretolt bástyája

Virág, Laura (2014) Az országimázs szerepe a nemzetközi kapcsolatokban : Külhoni magyarság, mint az országimázs előretolt bástyája. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Virag_Laura.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
557kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Virag_Laura.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Nemzetközi kapcsolatok
Azonosító kód:7873
Képzés/szak:Nemzetközi tanulmányok szak
Elhelyezés dátuma:20 Jan 2015 13:57
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap