Virág, Laura (2014) Az országimázs szerepe a nemzetközi kapcsolatokban : Külhoni magyarság, mint az országimázs előretolt bástyája. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi Kar, Nemzetközi Tanulmányok Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Virag_Laura.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
557kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Virag_Laura.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Nemzetközi kapcsolatok |
Azonosító kód: | 7873 |
Képzés/szak: | Nemzetközi tanulmányok szak |
Elhelyezés dátuma: | 20 Jan 2015 13:57 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:18 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap