A termékinnováció sikertényezői az akciókamerák piacán : A GoPro példáján keresztül bemutatva

Szarvas, Bálint (2014) A termékinnováció sikertényezői az akciókamerák piacán : A GoPro példáján keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
979kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Innováció, tudásgazdaság
Azonosító kód:7495
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:15 Okt 2014 09:58
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:14

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap