Kereskedelmi márkák összhangban a természettel: A Drogerie Markt Alverde és a Rossmann Alterra márkáinak fogyasztói észlelt minősége

Marczinus, Írisz (2014) Kereskedelmi márkák összhangban a természettel: A Drogerie Markt Alverde és a Rossmann Alterra márkáinak fogyasztói észlelt minősége. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Szociológia
Azonosító kód:7224
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:16 Máj 2014 11:50
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:12

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap