Az utazási szolgáltatások megváltozásának hatása a vásárlói magatartásra és attitűdre a Magyar Turizmus Zrt. példáján keresztül

Kérészy, Zsófia (2014) Az utazási szolgáltatások megváltozásának hatása a vásárlói magatartásra és attitűdre a Magyar Turizmus Zrt. példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:7217
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:16 Máj 2014 11:28
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:12

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap