A mobilfizetési megoldások elfogadásának empirikus vizsgálata a magyar fogyasztók körében, különös tekintettel az érintésnélküli (NFC) technológián alapuló mobiltárcára

Ónodi, Csaba (2014) A mobilfizetési megoldások elfogadásának empirikus vizsgálata a magyar fogyasztók körében, különös tekintettel az érintésnélküli (NFC) technológián alapuló mobiltárcára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Innováció, tudásgazdaság
Azonosító kód:7112
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:11 Ápr 2014 09:16
Utolsó változtatás:11 Ápr 2014 09:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap