Love, sex: Durex? : A márkaidentitás és márkaimázs kapcsolatának vizsgálata a Durex esetében

Hamza, Emese (2014) Love, sex: Durex? : A márkaidentitás és márkaimázs kapcsolatának vizsgálata a Durex esetében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hamza_Emese.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hamza_Emese.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:7082
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:09 Ápr 2014 12:48
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:10

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap