Egervári, Krisztián (2014) Fogyasztói minőségérzékelés az online webshopok felületén : A G’Roby és a Tesco Online Bevásárlás online felületének feltáró elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egervari_Krisztian.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
525kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egervari_Krisztian.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 7080 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 09 Apr 2014 11:34 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:10 |
Repository Staff Only: item control page