Fogyasztói minőségérzékelés az online webshopok felületén : A G’Roby és a Tesco Online Bevásárlás online felületének feltáró elemzése

Egervári, Krisztián (2014) Fogyasztói minőségérzékelés az online webshopok felületén : A G’Roby és a Tesco Online Bevásárlás online felületének feltáró elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egervari_Krisztian.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
525kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egervari_Krisztian.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
ID Code:7080
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:09 Apr 2014 11:34
Last Modified:02 Jul 2016 21:10

Repository Staff Only: item control page