Egervári, Krisztián (2014) Fogyasztói minőségérzékelés az online webshopok felületén : A G’Roby és a Tesco Online Bevásárlás online felületének feltáró elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egervari_Krisztian.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
525kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egervari_Krisztian.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 7080 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 09 Ápr 2014 11:34 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:10 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap