Polyák, Attila Béla (2014) A zenekarok Youtube felhasználási lehetőségei kommunikációjuk kialakításakor. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
419kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 7069 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 09 Ápr 2014 09:48 |
Utolsó változtatás: | 09 Ápr 2014 09:48 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap