Kolop, Andrea (2014) A látás és tapintás kölcsönhatásának hatása a fogyasztói attitűdre a csomagolások textúrájának vizsgálata során. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kolop_Andrea.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
910kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kolop_Andrea.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 7065 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 09 Ápr 2014 09:31 |
Utolsó változtatás: | 09 Ápr 2014 09:31 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap