A látás és tapintás kölcsönhatásának hatása a fogyasztói attitűdre a csomagolások textúrájának vizsgálata során

Kolop, Andrea (2014) A látás és tapintás kölcsönhatásának hatása a fogyasztói attitűdre a csomagolások textúrájának vizsgálata során. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kolop_Andrea.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
910kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kolop_Andrea.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:7065
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:09 Ápr 2014 09:31
Utolsó változtatás:09 Ápr 2014 09:31

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap