A keresőoptimalizálás szerepe a vásárlási döntési folyamatban

Tóth, Pálma (2014) A keresőoptimalizálás szerepe a vásárlási döntési folyamatban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma_MA.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma_MA.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:7063
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:09 Ápr 2014 08:23
Utolsó változtatás:09 Ápr 2014 08:23

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap