The present and future of virtual groceries in Hungary : Young adults’ consumer behavior when shopping FMCG products online

Pauza, Diana (2014) The present and future of virtual groceries in Hungary : Young adults’ consumer behavior when shopping FMCG products online. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pauza_Diana.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pauza_Diana.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:7061
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:09 Ápr 2014 08:10
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:44

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap