Pauza, Diana (2014) The present and future of virtual groceries in Hungary : Young adults’ consumer behavior when shopping FMCG products online. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pauza_Diana.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pauza_Diana.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 7061 |
Képzés/szak: | Marketing(ENG) |
Elhelyezés dátuma: | 09 Ápr 2014 08:10 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 11:44 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap