Hogyan változott a hazai gyógyszeripar marketing kommunikációja a „kezdetektől“ napjainkig

Lengyel, Ákos László (2014) Hogyan változott a hazai gyógyszeripar marketing kommunikációja a „kezdetektől“ napjainkig. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lengyel_Akos_Laszlo.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lengyel_Akos_Laszlo.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Azonosító kód:7059
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:08 Ápr 2014 13:51
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:10

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap