Ábrányi, Nikoletta (2014) A lojalitásprogramokhoz való hozzáállást befolyásoló tényezők a Tesco hűségprogramján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Abranyi_Nikoletta_MA.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Abranyi_Nikoletta_MA.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia |
Azonosító kód: | 7055 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 08 Ápr 2014 13:16 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:10 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap