Mágikus Zenei Katarzis Univerzuma : A tér, mint marketingeszköz a Muzikum Klub és Bisztró alapján

Kántor, Eszter (2013) Mágikus Zenei Katarzis Univerzuma : A tér, mint marketingeszköz a Muzikum Klub és Bisztró alapján. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Pszichológia
Azonosító kód:6932
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:01 Ápr 2014 14:10
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:09

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap