Vevői elégedettség potenciális elemei a magyar futballban : Hogyan növelhető a vevői elégedettség?

Vermes, Szabolcs (2013) Vevői elégedettség potenciális elemei a magyar futballban : Hogyan növelhető a vevői elégedettség? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:6921
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:01 Ápr 2014 10:18
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:09

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap