Egy új magyar tematikus gasztrocsatorna bevezetésének első lépései : Az ötlettől a környezeti és piaci körülmények vizsgálatáig, a piacpotenciál becsléséig

Éder, Mariann (2013) Egy új magyar tematikus gasztrocsatorna bevezetésének első lépései : Az ötlettől a környezeti és piaci körülmények vizsgálatáig, a piacpotenciál becsléséig. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Média és kommunikáció
Azonosító kód:6848
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:05 Márc 2014 09:33
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:08

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap