Nem mind arany, ami fénylik : Avagy a luxusmárkák vizsgálata a hamisítás tükrében

Tóth, Boglárka (2013) Nem mind arany, ami fénylik : Avagy a luxusmárkák vizsgálata a hamisítás tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Boglarka.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Boglarka.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:6697
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Feb 2014 10:34
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:07

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap