Tóth, Boglárka (2013) Nem mind arany, ami fénylik : Avagy a luxusmárkák vizsgálata a hamisítás tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Boglarka.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Boglarka.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 6697 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 21 Feb 2014 10:34 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:07 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap