Torzító tükör : A vizuális hirdetési metaforák és hatásuk a női önbecsülésre

Nonn, Eszter (2013) Torzító tükör : A vizuális hirdetési metaforák és hatásuk a női önbecsülésre. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nonn_Eszter.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nonn_Eszter.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Pszichológia
Azonosító kód:6678
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Feb 2014 09:43
Utolsó változtatás:21 Feb 2014 09:43

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap