Nonn, Eszter (2013) Torzító tükör : A vizuális hirdetési metaforák és hatásuk a női önbecsülésre. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nonn_Eszter.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nonn_Eszter.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia Pszichológia |
Azonosító kód: | 6678 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 21 Feb 2014 09:43 |
Utolsó változtatás: | 21 Feb 2014 09:43 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap