Kényszeres vásárlás mint kompenzációs stratégia : Fiatal nők kényszeres vásárlási szokásainak tipizálása és jellemzése a ruházati cikkek termékkategóriájában

Mélykuti, Hanna (2013) Kényszeres vásárlás mint kompenzációs stratégia : Fiatal nők kényszeres vásárlási szokásainak tipizálása és jellemzése a ruházati cikkek termékkategóriájában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
980kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Pszichológia
Azonosító kód:6677
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Feb 2014 08:44
Utolsó változtatás:21 Feb 2014 08:44

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap