Mélykuti, Hanna (2013) Kényszeres vásárlás mint kompenzációs stratégia : Fiatal nők kényszeres vásárlási szokásainak tipizálása és jellemzése a ruházati cikkek termékkategóriájában. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
980kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia Pszichológia |
Azonosító kód: | 6677 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 21 Feb 2014 08:44 |
Utolsó változtatás: | 21 Feb 2014 08:44 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap