A családforma hatása a gyermek fogyasztói magatartására és vásárlásban betöltött szerepére

Kánai, Tímea Rita (2013) A családforma hatása a gyermek fogyasztói magatartására és vásárlásban betöltött szerepére. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kanai_Timea_Rita.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
723kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kanai_Timea_Rita.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:6676
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Feb 2014 08:29
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap