A SPAR Naturpur sajátmárkás biotermék márkaértékének vizsgálata

Juhász, Judit (2013) A SPAR Naturpur sajátmárkás biotermék márkaértékének vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Judit.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Judit.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:6675
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Feb 2014 08:20
Utolsó változtatás:21 Feb 2014 08:20

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap