Juhász, Judit (2013) A SPAR Naturpur sajátmárkás biotermék márkaértékének vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Judit.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Judit.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 6675 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 21 Feb 2014 08:20 |
Utolsó változtatás: | 21 Feb 2014 08:20 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap