Hell, Csilla (2013) A humor szerepe a reklámokban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hell_Csilla.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hell_Csilla.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Pszichológia |
Azonosító kód: | 6674 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 21 Feb 2014 07:46 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:06 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap