A humor szerepe a reklámokban

Hell, Csilla (2013) A humor szerepe a reklámokban. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hell_Csilla.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hell_Csilla.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Pszichológia
Azonosító kód:6674
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Feb 2014 07:46
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap