Játék határok nélkül : A gamification mint a fogyasztói elköteleződés új eszköze

Fekete, Orsolya (2013) Játék határok nélkül : A gamification mint a fogyasztói elköteleződés új eszköze. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fekete_Orsolya.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fekete_Orsolya.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Pszichológia
Azonosító kód:6669
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:20 Feb 2014 15:19
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap