Fekete, Orsolya (2013) Játék határok nélkül : A gamification mint a fogyasztói elköteleződés új eszköze. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fekete_Orsolya.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fekete_Orsolya.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia Pszichológia |
Azonosító kód: | 6669 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 20 Feb 2014 15:19 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:06 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap